Witamy na stronach Naszej Szkoły


Warmińsko-Mazurska Nagroda Jakości
W kategorii organizacji edukacyjnych nasza szkoła,
Szkoła Podstawowa nr 25 z Oddziałami Integracyjnymi
im. H. Ch. Andersena
,
otrzymała:
Wyróżnienie za Zaangażowanie w Doskonałość Zarządzania
Gala Jakości 2015


Ogłoszenie z dn. 24.04.2019

Od dnia 25 kwietnia 2019 r.:
1. Zajęcia w klasach I-III w miarę możliwości prowadzone będą przez nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej.
2. Zajęcia w klasach IV-VIII odbywają się w godzinach 8.00-12.35.
3. Zajęcia w liceum i gimnazjum będą się odbywały w ramach doraźnych zastępstw.
4. Zajęcia specjalistyczne, dodatkowe i na basenie są odwołane.
5. Szkoła zapewnia zajęcia opiekuńcze.
6. Stołówka pracuje bez zmian.
7. Wszelkie zmiany będą podawane na bieżąco.





 

INFORMACJA

1. W czasie strajku wszyscy nauczyciele Zespołu rozpoczynają pracę najpóźniej o godz. 7.30 (nie dotyczy nauczycieli przedszkola).
2. Osoby, które nie biorą udziału w strajku gromadzą się w pokojach nauczycielskich w celu przydzielenia im przez dyrektora lub wicedyrektora zadań na dany dzień.
3. Wszyscy nauczyciele pełnią dyżur w miejscach wskazanych przez wicedyrektorów.

Co z opieką nad dziećmi w przypadku zamknięcia szkoły?

Zakład Ubezpieczeń Społecznych przypominał w grudniu, że rodzice, którzy nie mają z kim zostawić dziecka w sytuacji, gdy przedszkole, szkoła lub żłobek są zamknięte mogą skorzystać z zasiłku opiekuńczego.

Są jednak pewne warunki: zasiłek, do którego należy dołączyć oświadczenie o nieprzewidzianym zamknięciu placówki, przysługuje, gdy o zamknięciu rodzic dowiaduje się na mniej niż 7 dni przed tym zamknięciem. Zasiłek w tym przypadku można uzyskać tylko na dzieci do lat 8.

Zasiłek opiekuńczy przysługuje osobom objętym ubezpieczeniem chorobowym zarówno obowiązkowo, jak i na przykład w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej - gdy składkę na tzw. chorobowe odprowadzają za siebie dobrowolnie. Zasiłek przysługuje matce i ojcu dziecka, a wypłacany jest temu z rodziców, który wystąpi o jego wypłatę. Zasiłek wypłacany jest w wysokości 80 proc. wynagrodzenia. Można o niego wystąpić wtedy, gdy nie ma innych członków rodziny, którzy mogą dziecku zapewnić opiekę.

Jeżeli rodzic jest zatrudniony, to wniosek o wypłatę dostarcza swojemu pracodawcy, jeśli prowadzi działalność gospodarczą, przynosi go do najbliższego ZUS-u. To wszystko można także zrobić online, jeśli ktoś ma założone indywidualne konto na platformie internetowej ZUS-u - wskazano w komunikacie.

Dokumenty, które należy złożyć w swoim zakładzie pracy, niezbędne do przyznania i wypłaty zasiłku opiekuńczego to: oświadczenie rodzica o nieprzewidzianym zamknięciu placówki oraz wniosek o wypłatę zasiłku opiekuńczego na druku ZUS Z-15. Gdy zasiłek jest wypłacany przez ZUS (np. w przypadku jednoosobowej działalności gospodarczej), złożyć trzeba ZAS-36, czyli oświadczenie o sprawowaniu opieki nad dzieckiem w wieku do 8 lat i dodatkowo zaświadczenie płatnika składek wystawione na druku ZUS Z-3 - w przypadku pracowników albo ZUS Z-3a - w przypadku pozostałych ubezpieczonych oraz ZAS-36. Druk wniosku można pobrać ze strony internetowej ZUS-u albo w osobiście w ZUS-ie. Można także go wydrukować po wypełnieniu - w formie elektronicznej na profilu PUE ZUS.


REKRUTACJA 2019/2020

Zasady przyjmowania dzieci zamieszkałych w obwodzie szkoły SP nr 25 do klasy I :

1. Zgłoszenie dziecka zamieszkałego w obwodzie szkoły podstawowej
- wypełnienie drogą elektroniczną przez rodziców/opiekunów prawnych zgłoszenia
do danej szkoły obwodowej (zgłoszenia do klasy I rozpoczną się dnia 18 marca 2019 r.)

2.Złożenie wydrukowanych i podpisanych przez rodziców/opiekunów zgłoszeń dzieci
w danej szkole obwodowej:

od 18 marca 2019 r. do 29 marca 2019 r. (do godziny 15.00)

Strona naboru: sp-olsztyn.nabory.pl
(strona zostanie uruchomiona 18 marca 2019 r.)

UWAGA:

W przypadku dziecka, które w 2019 r. kończy 6 lat,
wraz ze zgłoszeniem należy przedłożyć:

a) dokument potwierdzający korzystanie w roku szkolnym 2018/2019 z wychowania przedszkolnego w przedszkolu/oddziale przedszkolnym
lub
b) opinię o możliwości rozpoczęcia nauki w szkole podstawowej, wydaną przez poradnię psychologiczno-pedagogiczną.


  • 31 VIII 18 r.
    Stypendia na rok szkolny 2018/2019
    Wykaz dokumentów niezbędnych do otrzymania stypendiów:
    - wniosek o stypendium (.pdf)
    - oświadczenie o dochodach (.pdf)
    - oświadczenie o przesunięciu terminu (.pdf)
    Wypełnione wnioski należy składać w gabinecie 135 (pedagog szkolny) w dniach 1-15 września 2018 r. w szkołach, w których uczniowie pobierają naukę.
    Podstawą do przyznania stypendium jest prawidłowo wypełniony wniosek wraz z oświadczeniem o osiąganych dochodach netto z miesiąca poprzedzającego złożenie wniosku (sierpień 2018 r.).
    Osoby zatrudnione na umowę o pracę powinny przedłożyć zaświadczenie o osiągniętych dochodach netto wystawione przez pracodawcę (bez potrąceń np. alimentacyjnych, komorniczych i itd…) również z miesiąca poprzedzającego złożenie wniosku.
    Kryterium dochodowe na jednego członka rodziny - 514,00 zł netto.
    Uwaga!
    Od 1 października nastąpi zmiana kryterium dochodowego na kwotę 528,00 zł.
    Kwota dochodu 1 ha przeliczeniowego wynosi – 280 zł, natomiast od 1 października 2018 r. wyniesie - 308 zł.
                                        Anna Tomaszewicz - pedagog szkolny


  • 5 VII 18 r.

    Szkolny Zestaw Podręczników na rok szkolny 2018/2019:
    - klasy I - VIII - zestaw podręczników (.pdf)  (.xlsx)

    (aktualizacja 31.08.18 r.)

    Numery kont bankowych.
    Numer konta przeznaczonego tylko do przelewów opłat za duplikaty legitymacji (9 zł) lub świadectwa (26 zł):
    PKO Bank Polski
    86 1020 3541 0000 5102 0291 6344

    (w tytule należy podać imię, nazwisko i klasę ucznia)
    NUMER KONTA TYLKO NA WPŁATY ZA OBIADY:
    Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 3
    ul. Wańkowicza 1, 10-684 Olsztyn
    PKO 76 1020 3541 0000 5802 0291 6278
    (konto przeznaczone tylko na wpłaty za obiady)


    Regulamin zakupu obiadów i dokonywania zwrotów (ważny od 13.03.2018 r.) Czytaj więcej...

    !!!UWAGA!!!
    ODPŁATNOŚĆ za obiady
    za m-c kwiecień 2019r. wynosi:
  • dla ucznia 18 dni x 3,50 = 63,00
  • dla pracowników szkoły 18 dni x 5,80 = 104,40
    Odpłatność będzie przyjmowana w dniach :
    28.03.2019 - 7 30 - 14 00
    29.03.2019 - 7 30 - 14 00
    01.04.2019 - 7 30 - 14 00
    02.04.2019 - 7 30 - 14 00
    03.04.2019 - 7 30 - 14 00
    04.03.2019 - 7 30 - 14 00
    Prosimy o odliczoną kwotę.
    Wpłaty za obiady będą przyjmowane tylko w wyznaczonym terminie.

  • Gazetka szkolna "Do góry nogami" (rok szkolny 2016/2017)

         numer 1


    O SZKOLE   

  • Szkoła nasza jest przyjazna dziecku, a szczególnie dzieciom o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
  • Od 1994 roku w szkole funkcjonują ODDZIAŁY INTEGRACYJNE.
  • Szkoła zapewnia dzieciom:
    1. Nieodpłatną kompleksową opiekę: - dowożenie dzieci mikrobusami - opiekę świetlicową w godzinach 6.30 - 17.00;
    2. Obsługę dzieci niepełnosprawnych: kobiety do obsługi dziewcząt, mężczyzna do obsługi chłopców;
    3. Wykwalifikowaną, doświadczoną kadrę pedagogiczną, specjalistów do pracy z dziećmi niepełnosprawnymi:
    psychologów, pedagogów, logopedów, tyflopedagogów, rehabilitantów, rewalidatorów, reedukatorów.
    4. Ciągłość edukacyjną: Gimnazjum nr 9 i IX Liceum Ogólnokształcące (z oddziałami integracyjnymi).
    5. Klasy 15-20 osobowe, w tym 3-5 uczniów niepełnosprawnych.
    6. Zajęcia komputerowe dla uczniów niepełnosprawnych.

             

    7. Wszechstronny rozwój, możliwość udziału w kołach zainteresowań, różnorodnych konkursach, imprezach i uroczystościach.
    8. Reprezentowanie szkoły w rejonie miasta, województwa i kraju.
    9. Szkołę bez barier architektonicznych:
    -podjazd,
    -winda,
    -poręcze na korytarzach,
    -łączność telefoniczna w salach lekcyjnych,
    -łazienki i szatnie dostosowane do potrzeb uczniów niepełnosprawnych.