E-twinning w naszej szkole


  • 20 II 18 r.
  • Projekt pt. Christmas traditions at our school – Świąteczne tradycje w naszej szkole
    Projekt realizowany w ramach wymiany informacji na temat tradycji Świąt Bożonarodzeniowych w krajach europejskich.
    Koordynator projektu: p. Iwona Giernatowska
    Uczestnicy: Klasa IIa
  • 20 II 18 r.
  • Projekt: Ecological Christmas decorationss in your school – świąteczne ekologiczne dekoracje w twojej szkole
    Uczestnicy projektu własnoręcznie tworzą dekoracje z artykułów ekologicznych. Partnerzy projektu wymieniają się pomysłami na tworzenie ekologicznych ozdób świątecznych.
    Koordynator projektu: p. Iwona Giernatowska
    Uczestnicy: p. Maria Wojciechowska, p. Katarzyna Kowalewska, p. Daria Kowalczyk
    Klasy: IIa, IIIb, VId (zespół etwinning)
  • 20 II 18 r.
  • Projekt: Xmas hand made cards – ręcznie robione świąteczne kartki
    Projekt świąteczny oparty na tradycji wymiany kartek bożonarodzeniowych (ręcznie robionych) pomiędzy krajami partnerskimi.
    Koordynator projektu: p. Beata Bielska
    Uczestnicy: klasa II d
  • 20 II 18 r.
  • Projekt: Plastic bags – yes or no? – reklamówki – tak czy nie?
    Projekt przyrodniczy z aspektem ekologicznym. Uczestnicy projektu rozpatrują aspekty ekologiczne w ramach swojego kraju i przekazują sobie wzajemnie informacje na temat ekologii szeroko rozumianej.
    Koordynator projektu: p. Sylwia Grigo
    Uczestnicy: klasa VI d
  • 20 II 18 r.
  • Projekt: My city – moje miasto.
    Partnerzy projektu opisują miasto, w którym mieszkają pod względem architektonicznym, kulturalnym, transportowym, itp. Wymieniają się doświadczeniami na temat pozytywnych i negatywnych stron zamieszkiwania w danym mieście.
    Koordynator projektu: p. Daria Kowalczyk
    Uczestnicy: klasa VId (zespół etwinning)
  • 20 II 18 r.
  • Projekt: Food and dishes – jedzenie i potrawy
    Uczestnicy projektu opisują dania i popularne potrawy pochodzące z ich krajów. Przedstawiają nawyki żywieniowe swojego kraju poprzez ankietę online. Gotują potrawy pochodzące z innych krajów, zapoznają się z popularnymi potrawami podczas różnorakich uroczystości w każdym kraju partnerskim.
    Koordynator projektu: p. Daria Kowalczyk
    Uczestnicy: klasa VId (zespół etwinning)
  • 20 II 18 r.
  • Projekt: Cosa possiamo fare in inverno – zabawy zimowe
    Partnerzy projektu opisują zabawy i aktywności dziecięce podczas zimy popularne w swoim kraju. Następuje wymiana informacji i doświadczeń na temat ciekawych pomysłów spędzania wolnego czasu zimą.
    Koordynator projektu: p. Iwona Giernatowska
    Uczestnicy: klasa IIa
  • 20 II 18 r.
  • Projekt: Duty of memory– obowiązek pamięci
    Projekt realizowany w ramach programu innowacji pedagogicznej pt. "Szlakiem II wojny światowej"
    Partnerzy projektu wymieniają się doświadczeniami i sposobami realizacji podstawy programowej z historii w aspekcie II wojny światowej. Tworzą reportaże z przebytych wycieczek historycznych.
    Koordynatorzy projektu: p. Joanna Katarzyńska-Piskórz, p. Janina Piłat, p. Daria Kowalczyk
    Uczestnicy: klasy VI a,b,c,d
  • 2 IV 17 r.
  • Projekt pt. "Green Windowsill – zielony parapet"
    Zielony parapet – czyli wiosna na naszych oknach. W ramach realizowania aspektów edukacji przyrodniczej nasi uczniowie (klasa IIB) zasiali lub zasadzili wiosenne roślinki na szkolnych parapetach. Z zainteresowaniem obserwujemy jak powoli wiosna wchodzi do sal lekcyjnych a jednocześnie zapoznajemy się etapami wzrostu roślin. D. Kowalczyk
  • 2 IV 17 r.
  • Projekt pt. "Easter in Pictures"
    Wraz z parterami europejskimi dzielimy się tradycjami wielkanocnymi poprzez ilustrowanie symboli i aspektów kulturowych Wielkiejnocy. Poznajemy tradycje innych krajów i ćwiczymy słownictwo w języku angielskim związane z Wielkanocą. Happy Easter. D. Kowalczyk
  • 1 IV 17 r.
  • Projekt pt. "H. Ch. Andersen – our patron"
    W projekcie biorą udział szkoły polskie i europejskie, którym patronuje H. Ch. Andersen. Wspólnie poznajemy biografie naszego patrona i jego baśnie poprzez m.in. tworzenie ilustracji, prezentacji, komiksów itp. D. Kowalczyk



  • 31 III 17 r.
  • Projekt pt. "Let’s talk – real communication in the classroom"
    By wprowadzić prawdziwą i spontaniczną komunikację na lekcje języka angielskiego klasy Vd, VIa i VId uczestniczą w projekcie e-twinnig. Rozmawiamy w parach i grupach na różne tematy np. opowiadamy o tym co lubimy robić, tłumaczymy, jak dotrzeć do ratusza, robimy zakupy, itp. Pomaga nam to w zrozumieniu i przyswojeniu fraz w języku angielskim, ćwiczymy reakcje komunikacyjne a jednocześnie świetnie się bawimy. D. Kowalczyk






  • 22 III 16 r.
  • Słownik polsko - angielski.
  • 8 III 16 r.
  • "Welcome to Olsztyn!" - przedstawiamy się, to my!
  • 6 III 16 r.
  • "Welcome to Willand School!" - prezentacja o partnerskiej szkole.
  • 20 XII 14 r.
  • Prezentacja na temat uczuć i emocji przygotowana na potrzeby projektu etwinning p.t. "One Photo a Thousand Words"




    Dnia 17 grudnia 2014 uczestnicy zajęć projektowych e-twinning zorganizowali mini przedstawienie. Uczniowie klasy III D zaprosili na lekcję języka angielskiego swoich kolegów z klasy III A i wystawili sztukę w języku angielskim pod tytułem „The Six Cooks” (Sześć Kucharek). Sztuka dość krótka lecz napisana w całości przez samych aktorów (kostiumy i rekwizyty autorstwa uczniów). Jest ona o tym jak trudno jest ugotować zupę pomidorową, jakie składniki wybierać i która kucharka jest najlepszą żoną. Ma oczywiście szczęśliwe zakończenie. Przy okazji przedstawienia powtórzyliśmy sobie trochę angielskich słówek związanych z gotowaniem i nie tylko. Zapraszamy do obejrzenia sztuki!

    Uczniowie z klasy III D i Daria Kowalczyk